Nostalgisk

Gud, jag kan verkligen fastna vid gamla inlägg. Jag går tillbaka och läser lite ibland. Oftast om tiden när jag var gravid. Jag är väldigt glad över att jag bloggade redan då. Jag sitter till och med och flinar ibland, tycker att jag formulerar mig bra! Haha, måste vart bättre på att skriva förrut då det var en mer ironisk laddning i texten. Dock inte i inlägget som jag länkar till nedan kanske :)

Här är inlägget då jag berättade att vi skulle ha barn. Overkligt att idag sitta här med den lilla böna som har legat i min mage. Okej att man har en bebis i magen, det fattar väl alla. Men att det är hon som har vart där. Det är märkligt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Sånt är jätte roligt att läsa. Jag går tillbaks ibland och läser vid tiden då jag och Anders träffades. Det är mysigt precis som du säger de inläggen man skrev när man var gravid.



Jag kommer dessutom ihåg att du skrev till mig innan nyår, när jag var som mest höggravid och less, att jag kommer sakna magen sen. VISST kommer jag ihåg att jag tänkte då, men nu kan jag erkänna att jag saknar den mycket redan :)

Postat av: Anna-Maria

Lymla bra pris på lekstugan då!!! Var det bara idag eller? Vet du om det fanns nån i strl. 90 kvar?

2009-03-20 @ 19:45:23
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback