Mamma Pappa Mage

Eftersom det till och med har stått i tidningen att jag och Per ska ha barn så är det väl kanske inte så mycket till en hemlighet längre :) Nog för att inte alla läser Ljusnan kanske. Per var med i en intervju angående Hårga Open och då frågade reportern Per om han skulle fortsätta satsa nästa år, men Per sa att han inte visste för det finns ju viktigare saker...

"Per och sambon Frida Forsman (själv duktig golfare i serielaget) väntar sitt första barn i januari. Goda genetiska förutsättningar för en ny golfstjärna att tändas"

Men jag ska försöka att se till att det här inte blir en blogg som kommer att handla om min mage. När krypet väl kommer ut så kommer det säkert ta upp så mycket plats i den här bloggen att det räcker och blir över ändå.

Vi var på ultraljud i fredags iaf, och det var en otroligt häftig upplevelse! Kan inte förstå att det finns armar och ben i min mage som rör sig så mycket! Lycka att se det. Och det roligaste av allt var att den lille hade en arm bakom huvudet, precis som Per alltid ligger! Haha
Vi fick ett nytt beräknad födelsedatum, den 4:e februari. Pappa och Johan Thyren fyller år den 5:e, och Helene som är sambo med Johan fyller år på samma dag som min mamma! Det är ju lite underligt. Jaja, det var en parantes. Jag har alltid önskat mig att få en bebis på alla hjärtans dag, men jag tvivlar på att jag kommer att önska att det tar lite längre tid när vi väl är i februari.

På tävlingen i helgen spelade Per bra första varvet, speciellt första nio hålen. Han låg trea efter lördagen. Men på söndagen spelade han riktigt dåligt och han slutade på en tolfte plats. En placering utanför prispengarna. Trist.

Just nu är det AIK - Hammarby på Tv. Inte något jag skulle välja att kolla på precis. Men Per har sagt att om Hammarby leder med 2-0 så kan vi lika gärna byta kanal. Och nu leder de med 1-0. Så jag hoppas på en snabbt mål till :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag tycker om att läsa om mage! :)

2007-09-03 @ 22:37:30
Postat av: Mimmi

Va härligt att vara på ultraljud :) ja nu är det ju ingen hemlighet alls längre...
tyvärr Frida så vart det inge mer mål för Hammarby,så jag antar att han fick kolla klart matchen ;)

2007-09-03 @ 23:04:25
Postat av: Elin

Hej! Fick du mailen med bullen?

2007-09-05 @ 12:02:51
Postat av: Elin

Mailet menar jag...:)

2007-09-05 @ 12:14:04
Postat av: Frida

Elin - Haha ja jäklar vilken liten bula :)

2007-09-05 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback