Sovrekord

Vår lillfis har blivit snorig. Usch. Det är nog inte värst mycket, men det låter halvtäppt när hon andas. Jag har tänkt köpa en snorsug men det har inte blivit av. Typiskt. Hoppas hon inte blir mer täppt under natten.

Melodifestivalen. Förstod att Perelli skulle ta hem det. Bra låt, även om jag tror att BWO skulle ha större chans i Eurovision. Men vad fan gjorde Malmös jury?! Bedrövligt att "kompisrösta" som jury! 6 poäng till Frida som kommer ifrån Skivarp i Skåne, ingen annan jury gav henne poäng, och 12 poäng till Sibel som kommer ifrån Kristianstad! Hon hade typ 17 poäng innan Malmöjuryns röster! Herregud. Det var riktigt dåligt.
Själv så röstade vi ingenting här hemma. Jag är nöjd med resultatet, trots att jag inte riktigt njuter när jag hör Perelli snacka. Skorrande...
Signe har ju en sån fin Schlagerbody, men den är för stor ännu så vi får använda den en annan gång. Hoppas att hon fortfarande kan ha den i maj när vi ska heja fram Charlotte till seger!
Fick ett mms från Sigge. De var ju fantastiskt fina!! Hade rosa peruker och såg verkligen ut som ett par riktiga schlagerdonnor. Brorsan ringde från Centralen i Stockholm och sa att han stod och kollade på tre tjejer med rosa peruker :) Haha Fast han känner ju igen Kicki då de har jobbat ihop förr. Men det var kul!

Idag har vi vart en sväng i Kilafors och hälsat på Signes farmor och farfar. Sedan åkte vi hem och jag gick en snabbis med vagnen. Hon somnade i bilen vid 14 ungefär och sov till 17.45! Det är sovrekord på dagtid! Hon fick ligga ute i vagnen och det verkade hon trivas ypperligt med. Men när hon väl vaknade så var det med ett vrål! Bra att vi fick en Barnvakt från mitt jobb. Jag gick ändå till fönstret sjuttioelva gånger och tittade så att hon sov. Vi passade på att rensa i garaget lite också. Det kändes så skönt att äntligen få göra nåt ute! Längtar tills det blir vår på riktigt.

Nu ligger Per och kollar på sötnosen när hon sover. Hon är för bedårande!

Det är skoj när Pappa leker med mig!


Mina två gofisar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Köp hem koksaltlösning, de är jätte bra när dom små liven är förskyld. Annars kan du försöka få in lite bröstmjölk i näsan på henne de funkar nog lika bra.
Theo sover bara ute i vagnen, skulle han somna inne så är de bara en kort stund, ute kan han sova mycket längre. Har barnvakt jag också men i början gick man och kolla hela tiden utifall de var fel på den :D

Postat av: Hellmers

Men, SE MAN PÅÅÅ!

Ha Ha Ha Ha Ha HADNEÄRAN!!!
Grattis till det där lilla...!
Hoppas allt är bra, trots rinnande näsor!

Kram Hellmers

2008-03-17 @ 00:04:23
URL: http://hellmers.blogg.se
Postat av: Lena

Tack Frida, men babe var nog att ta i :) Jo, det var meningen med guldklänningar men det blev lite ändringar. Dom var inte så figursydda så vi såg ut som tanter :)
Är allt bra med er? Kramar

2008-03-17 @ 19:16:56
URL: http://lenawe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback