Regler skapade på fyllan?!

Då är jag färdig. Färdig med att jobba! Shit alltså. Känns jätteskönt! Slutade tidigare idag. Gick hem med karrens, orkade inte vara kvar längre. Har ju vart hängig de sista dagarna, så jag kände mig väldigt tjock i huvudet. Täppt och jäklig. Var väldigt svettig också. Låter ju jävligt fräscht, men jag kände mig lite febrig och varm stundom. Troligen inte alls febrig, utan säkert bara hormonerna som gör att man svettas som en klimakterietant då och då.

Ska börja med att skriva om handbollsmatchen mot Tyskland idag. Jesus Amalia! Vem har funtat ihop handbollsregler egentligen?! Sjukt. Fördel existerar inte och helt plötsligt kan en snabb vändning resultera i en offensiv foul bara för att en försvarare står som en förstenad gubbe! Domarna var under all kritik. Jag ska kanske redan nu säga att jag inte kan något om handboll egentligen, men jag tyckte iaf att domarna inte alls höll en jämn nivå. Och tacka vet jag Wikegård i kommentatorhytten! In med honom på alla matcher i alla sorts sporter! Så många frispel han skulle ha fått i den här matchen. Claes Hellgren fick inte ett enda bryt. Det kanske inte är hans grej. Men om en höggravid padda utan expertiskunskap kan få andingsbesvär i soffan så borde väl åtminstone en gammal landslagsmålis ha lite inlevelse och kunna uttrycka en del missnöje angående domslut eller andra situationer?!
Tysklands spelare var veka som räkor också. Pinsamt värre att ligga kvar efter varje liten närkamp!

Nog om sport. Jag har börjar känna av lite mensvärkliknande smärta! Äntligen så börjar det hända grejer. Jag måste till och med upp och kissa en gång varje natt! Jippi! Kanske bebis har fixerat sig eftersom det trycker på mer neråt? Ja inte vet jag, men för min del så kan den få komma snart. Jag kan gärna hinna få köpa en amningsbh först iaf, för de förbaskade byglarna gör knappast smärtan på höger sida under revbenet mindre påtaglig.

Jag har glömt att berätta att Per har har lyckats radera A L L A våra låtar från datorn... det var inte några låtar kan jag säga. Så nu har vi inte en endaste musikfil! Jag har slängt in en Bruce Springsteen skiva nu, och det är ju inte att förkasta precis! Men tur att det inte var alla bilder säger jag. Jag har dock varit duktig och bränt ner alla bilder på skivor. Utifall att. Vår förra hårddisk kraschade, vilket resulterade i att allt försvann. Inget man vill göra om.

Jessika - klart att ni ska komma och hälsa på!! Se till att dra med Anton och kom! Som sagt, snart är magen borta... Ut med magen, in med lillskrutten!

Brorsan till världscupsegraren - Roligt att ni läser! Jag hoppas att allt går fint för er med och att livet flyter på som det ska! Jo, nu är det bara spurten kvar. Jag är bedrövlig på spurtar... får mjölksyra direkt! Men den här ska vi klara! Väntar med spänning på att få höra hur det går för er! Och i sommar riggar vi med singstar, ni är bjuden! Vågar du...? ;)

När Klara var nyfödd. Snart sitter du där med en egen liten krabat!


Kommentarer
Postat av: Linda F

Hoppas allt är bra, och LYCKA TILL med upploppet...
Tycker din mage är VÄLDIGT liten....
Hoppas vi ses innan april så du kan infa mig vad man ska göra och inte göra när de är dax....
Hälsa Per..
Sköt om er..
Kram Linda

2008-01-25 @ 09:37:51
Postat av: Bandyfrun

Grattis till Bäbisen i magen.

Postat av: Lena

Frida lilla hjärtat. Du är värd ledighet nu. Snart kommer lillKnutte :)

2008-01-26 @ 12:39:55
URL: http://lenawe.blogg.se
Postat av: Fredrika

Du har väl hört det förr, "pojkmage" är vad du har.. i alla fall om man jämför med min.. den syntes inte heller från "baksidan" (ryggen). Men sen fanns det folk som sa att jag hade "typisk flickmage" också :P Jag hade också grymt ont under höger revben, och jag är öm där än idag, nio veckor efter förlossningen.. Än en gång, lycka till :)

2008-02-08 @ 15:35:18
URL: http://fredrikaeklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback