Gamla bilder

Nu har jag använt min nya vattenkokare! Har nog aldrig druckit så gott te! Måste vara färgen på kokaren som gjorde det! Mamma var här och lämnade den tidigare ikväll, och så hade hon sytt en liten fleecefilt till filuren också. Som den kan ha i bilbarnstolen. Jättesöt!
Så nu har jag druckit te, ätit mackor och en bulle såklart! Per är på innebandyträning, men kommer nog snart hem.

Jag har suttit och kollat på gamla bilder och filmer som vi har på datorn. Shit vad bilder man samlar på sig! Och fler lär det bli när kommer en bedårande liten sak att fota! Men vad glad jag är att vi (jag) har fotat så mycket som vi (jag) har gjort, tänk vad roligt det är att titta på! Vi fick ju en filmkamera i julklapp, den lär också komma att bli använd mycket när lillfisen kommer! Kollade på några filmsnuttar som jag spelat in med digitalkameran när Klara var liten och det är ju jättekul att se!


2004 och 2007 :)

Kommentarer
Postat av: Jennie (du vet din gamla pingisvän)

Hejsan! Jag hörde ryktesvägen (genom mamma) att du hade köpt ett hus nästan hemma hos mig (jag har varit dagbarn i huset i ett halvår eller nåt sånt faktiskt). Så hittade jag din blogg (på lunar =) ) och började läsa. Härligt att allt verkar bra med dig!

Kanske ses vi nån gång också...

Kram

2008-01-31 @ 23:17:20
Postat av: Annica Lindström

ÅÅÅÅ va d sååååg gottt ut=)) snacka om bullar=)))
nu e d inte långt kvar...gaaa...håller utkik på webbisar varje dag ja=)))

2008-02-01 @ 09:14:40
Postat av: Elin

Efter ett intensivt uppdaterande på sistone var det oroväckande länge sedan nu... Vad händer?

2008-02-02 @ 09:05:35
Postat av: Mimmi

Va roligt att du la upp de där. Va fint rosa du var Frida! Herregud så man ser ut.. haha! Vem är vi hemma hos 2004? Mitt minne är alldeles för kort...

2008-02-02 @ 20:12:36
Postat av: Frida

Mimmi - Maria fyllde 20 så hon hade födelsedagsfest i hennes pappas lägenhet tror jag :)

Postat av: Mimmi

Just det, vi var där och rökte vattenpipa och ni sov över...

2008-02-03 @ 21:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback