Skogspromenad!

Alltså gud så himla fint vi bor! Det är verkligen så vackert när det är massa snö och solen skiner. Jag avundas inte mina vänner som bor i Stockholm. Fy satan så trist när det går att få en sådan här vacker vinter!

Tog mig en promenad på 45 minuter. Jag vet att jag går långsamt i och med min övervikt... MEN det var ändå en lång promenad. Förbi en porlande bäck och längs en skogsstig. Jag stannade till och med och log i skogen över tystnaden! Kände mig som en pensionär, njutandes över naturens under!

Hade bara min mobil med mig, men känner ändå att jag måste dela med mig av bilderna! Dock så kan ni ju inte höra porlandet eller tystnaden, men försök!

Izzi skulle garanterat gilla den skogspromenaden!




Kommentarer
Postat av: Kingen

Jasså jasså, nog trodde jag att ni skulle va igång nu alltid. Promenader för all del,men dom säger ju att det finns roligare sätt att starta igång det hela på...=)

Nog ser det ut som en pojkmage alltid, men vad vet jag... Håller tummarna för er=)

2008-02-04 @ 19:58:37
Postat av: Lena

Jag hoppas att du inte traskar långt bort från alla hus och rakt in i skogen. För vi vill inte att Knutte blir en skogsmulle på riktigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback