Är det en vanlig dag?

Vad är det för dag? Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Fridas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! :)

Det är min favoritfödelelsedagssång. Jag har fikat hundra gånger idag känns det som. Tre iaf. Och åt riktig mat först nu klockan åtta. Per stekte hamburgare för jag kunde inte göra så mycket annat än att ligga i soffan. Så ont i svanken. Mycket ondare än tidigare. Usch. Har fått orangefärgade piller av Pappa. Måste ju bara vara bra grejer.

Har fått massa rosa presenter. Har faktiskt inte fått nåt som inte var rosa... Jo golfklubban jag fick av Per var inte rosa. Synd. Och sedan fick jag ju pengar av mamma och pappa tidigare i maj till mitt golfset.

Annars har jag fått:
En rosa Lyle and Scott piké
En rosa ljuslykta
En till rosa ljuslykta
En rosa groda till balkongen
Rosa (och gröna) servetthållare
Ett rosa uppläggningsfat
Rosa servetter
Ett presentkort på Mobackes som det var rosa på
En rosa skål med stenar och rosa sjöstjärnor och rosa ljus
Vita strumpor med rosa på
Rosa rosor

Plus två vävda handdukar av farmor. Men det var inget rosa på dem.

Helene och Klara var här på förmiddagen, sen kom Marie och Erik förbi en snabbis och lämnade ett paket. Det var gulligt gjort. Sen var mormor och morfar här. Och när de hade åkt var vi ensamma en stund, sen kom Christina och Janne och Veronica, Tomas och Amelia. Och Farmor. Och Anton och Jessica. Och mamma, pappa och Izzi.


   

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag var in på drömhus här om dagen och kollade på en sån där rosa ljuslykta åt dig! Den där större av dom, tänkte att den kunde passa på din ballkong. Tur att jag inte köpte den då! Våra presenter får du när vi kommer hem :)

Postat av: Helene

Det där kortet kan du väl skicka till mig så att jag kan sätta in det i tidningen.

2007-05-28 @ 21:20:44
Postat av: Maximilian

Helt underbart rolig blog.. Jag var verkligen tagen av dina roliga historier. Tacka gudarna för att du hade bilder iaf.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback