Matcher och lek.

Idag har vi spelat säsongens sista seriematch. Vi vann mot Ljusdal med 9-0. Jag gjorde 3 poäng. Ett mål och två assist. Mycket trevligt. Det är bara fem personer i laget som ligger före mig i poängligan. Och då är jag back. Blev bäste back poängmässigt iaf. Det är viktigt. Att komma före Malin ;)

Åkte och hälsade på Klara och byggde legotorn. Mysiga Klara. Börjar bli så stor nu. Efter lekstunden åkte jag tillbaka till hallen och kollade på när Per förlorade med 15-3... Trist. Inte en enda match har de vunnit i år. Fy tusan.

Andra Chansen ikväll. Sanna Nielsen gick vidare till Globen. Jag ringde och röstade två gånger. Viktigt att det blir lite schlager också!

Kollade på en kärlekskomedi med Drew Barrymore på canal+ ikväll. Alldeles lagom en lördag.

Har så fruktansvärt ont i vänsteraxeln. Det är en smärta som går upp mot nacken och mot örat. Fy fan. Ont så in i helvete nu. Måste ha på nån smörja.

Kom ihåg att kolla i Bollnäs Nytt imorgon. Håll utkik efter en rosa sida... ;)
IMORGON.
Städa hela lägenheten. Det vill säga. 120 kvm typ.
Sätta upp nya gardiner om det inte är för kallt. Vill inte putsa fönster i minusgrader.

Kanske skoterfärd.

Kanske promenad?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback