Vinterhelvetesjävlaland

Gårdagskvällen var den roligaste på länge. Jag, Malin, Guitarr Hero och Sing Star. Helt perfekt. Vi skrattade så sjukt mycket. Tack Malin. Fantastiskt kul. Sånt som du och jag uppskattar. Jag tror inte Malins sambo var lika road dock.

Solid. Solid as a rock! :)

Kom hem till en tom lägenhet. Per var på tranan. Han bytte tydligen till Bells ganska snabbt då han kände att han höjde medelåldern på tranan till lite för högt. Aj då. Men redan klockan 2 var han hemma. Duktig. Sa att han ville mysa med mig. Per hjärta Frida.

Och så det här förbannande vinterlandet som jag igår så fint tackade för att vi hade fått. Jag ångrar mig. Jag tar tillbaka. Resan till Hudik tog drygt en timme, hemresan tog två. Tack vare att kung Bore bestämde sig för att agera. Tack din jävel. Snöflingor stora som händer, barnhänder åtminstonde, yrde runt tack vare stormbyar. Vi åkte mellan 40-60 km/h nästan hela vägen hem. Mellan Söderhamn och Bollnäs kom jag upp i 80... Och jag som tyckte det var jobbigt i måndags från Sollefteå. Det här var riktigt drygt. Tack till alla idioter som körde om. Tack för att ni inte orsakade en olycka. Vi var ganska många som tyckte 50 km/h var lagom på E4:n. Inte alla.

Matchen då. Vi förlorade. 6-5. Så jävla trist. Vi slet som dårar. Flera skitmål fick de in. Och då ljuger jag inte. Jag fick beröm av kapten Sigge iaf. Så jag gjorde väl en godkänd match. Det kändes bra förutom några få incidenter.
Malin "armbågen i ryggen" Näslund åkte på en tvåa. Enda utvisningen i matchen. Ingen är förvånad att den drabbade henne.
Sten "dommarn som borde lagt av på 70-talet" Silvfer gjorde en bedrövlig match. Han sket i att komma till den i Söderhamn. Han kunde ha skitit i den här också.

Hem kom vi iaf. Tack Bore för det. Det kunde ha varit värre.
Har vart på Scandic på möte med golfen. Lite inför sommaren och diverse tränarmöjligheter.

IKVÄLL
Trivsel i soffan. Sedan läggdags. Riktigt trött efter den sega bilfärden.



 
                                       
Malins tatuering och hersjöband.   


 Manligt. Längtar till sommaren.

Kommentarer
Postat av: Näsan

Haha! Men Evve är en dryg jävel som någon vacker dag kommer att vinna en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll! Det var ju faktiskt mitt fel att vi förlorade! Glöm inte de! Tur att man ska dra snart så ni slipper mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback