"Mamma, kan inte du köpa en sån bebis till mig? Snälla!"

Jobbade till 16.15. Käkade en baguette till lunch. Inte så mätt. Inte så god heller faktiskt. Tog med "grispengarna" som mitt team har samlat ihop. Eftersom jag är ledig på fredag så ska vi ha fredagsfika imorgon. Kollade också med gruppen om de tycker att mina staplar är okej på white boarden. Det var ingen som tyckte att de var jättehemska iaf. Jag gillar de ju så jag hoppas de bli kvar. Men om någon känner sig stött så måste jag väl ta bort dem.

Skyndade mig hem. Gjorde nudelsoppa. Var tvungen att göra något som gick snabbt eftersom vi skulle till Alfta och hälsa på. Jättesöt bebis. Klara frågade när jag bar henne, "varför bär Frida bebisen?". Hon ville helst hålla den själv. Söt. Massa barn iaf. Tre som vi hade med + Annikas två. Fikade. Det var trevligt.

Citatet. Precis hoppat i bilen. Klara 2,5 år. Mamma, kan inte du köpa en sån bebis till mig? Snälla!

Så himla gullig. Hon ville hålla i Fanny hela tiden. Det första hon sa när vi kom dit var "Mamma vart är lillebror?!" Det är en hos hennes dagmamma som har en lillebror. Troligen därför.

Kom hem och tittade på OC. Trevligt att det har börjat än. Man undrar ju hur det ska sluta. Som jag har förstått så är det här sista säsongen. Hoppas inte att det blir en evighetsserie.

Idag flög Malin till England. Hennes första flygtur någonsin. Hoppas att det gick bra. I hennes familj som hon ska vara hos är båda föräldrarna piloter.

IMORGON
Jobb
Träning. Första träningen utan Malin. Konstigt.



Malin och jag på innebandyns julfest. Väldigt musikaliska slipsar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback