Före och Efter

























Kommentarer
Postat av: Sara

Gud va fint ni har fått överallt! :) Får önska god jul till er här istället eftersom vi nog inte kommer hinna träffas nått i jul! Hoppas morgon dagen blir fin och att ni alla tre mår bra! Kram

2007-12-23 @ 14:47:11
Postat av: Ida

Meeeeeen vad tokfiint! Åh nu längtar jag tills vi kan komma och hälsa på! Tack Frida! Det här behövde jag verkligen en dag som denna!GOD JUL gumman och ta hand om er. Och du en sak till, visst e det fantastikst när fötterna pekar ut! Riktigt häftig känsla! Jag minns att det liksom kittlades =)

2007-12-23 @ 18:13:51
Postat av: Sara K

Va mysigt det ser ut. Jag,mamma å pappa var ute å åkte en kväll så vi åkte förbi. Jättefint ju! Ta hand om er! Gott nytt år!

2007-12-28 @ 18:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback