120804 - En tur i blåbärsskogen

Nämen. Här är jag! Nu har jag fått ett himla sug efter att blogga. Att få skriva lite igen och lägga upp bilder. Framförallt att få lägga upp bilder. Det har ju kommit till att bli en bildblogg det här, men "bilder säger mer än..." Ja ni vet. De där tusen orden. Och mina fina tjejer tåls att titta på. Om och om igen.
 
Jag skulle ju ha skrivit ett inlägg om Nora. Hur långt hon kommit i sin utveckling. Hur mycket hon pratar. Bara maler och maler på om allt och inget. Och hennes humör. Jisses vilket humör. Hennes storasyster är inte att leka med, men det vette tusan om inte Nora är värre. De kommenterar det på förskolan. Att hon har en enorm vilja. Mmm, vi vet.
 
Men Nora förtjänar att få ett alldeles eget inlägg! Nu ska ni istället få se några bilder från när vi var i blåbärsskogen i början av augusti. De bilderna har legat redigerade och klara länge, men jag har inte riktigt lyckats få tummen ur.
 
Och kanske. Kanske. Lyckas jag få till det med några fler inlägg. Men jag har lärt mig att inte lova något när det kommer till den här bloggen. Jag håller det sällan.
 
Så håll till godo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback