Kissa på pottan!

Jag har en lång lista med saker som jag borde blogga om gällande Noras utveckling. Det är tragiskt att jag inte hittar mer tid :(
För den där pappersbiten kommer att försvinna och det är dåligt dokumenterat på den. Bloggen är så bra till sånt där. Jag är så glad över att jag kan gå tillbaka och läsa om i princip hur varenda utveckling gällande Signe var. Stackars Nora kommer inte ha att nåt att luta sig tillbaka mot.

Hon har under en tid gått och satt sig på pottan när hon ska sova för kvällen, hon tar i så hon nästan spricker och så kommer det en droppe eller två och alla klappar händerna och Nora blir glad. Ikväll satte jag pottan framför tvn för att få henne att sitta några sekunder längre iaf och visst, då kissade hon en liten pöl där i och jag och Signe applåderade och sa hur duktig hon var. Precis som sig bör.

Hon har börjar prata massa nya ord också! Sätter ihop lite två-ords meningar :) Men jag ska starta datorn och fixa ett inlägg så småningom. Det ska jag. Det vill jag att jag gör iaf. Och Signe! Herreje, den tjejen är inte 4,5 år ens och skriver och läser som att hon gick i skolan!

Bilden på Nora är från ikväll. Hon satte sig i Lill-Signes säng och sa: bock. Jag fick ge henne en bok som hon så klart skulle läsa för dockan :) Gounge! Så otroligt medveten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback