2012

Igår var det nyårsafton. Vi firade här hemma i "lugnet" med en trerättersmiddag. Är ju aldrig lugnt med barnen runt benen, men på andra sätt var det ju luft i alla fall.

Jag och Signe var ute vid halv nio och brände av 18 tomtebloss och skrek "Gott nytt år" så det ekade över hela Granbo.

Sen spelade vi spel till klockan var 22 och vi fick ner Signe i sängen. Den jäntan har börjat bli så glad och uppåt när hon ska till och sova, så efter jul har det blivit sena kvällar för henne. Hon har börjat kompensera på morgonen också, så lägger hon sig senare sover hon längre. Skönt för henne, och oss, för då är hon gladare när hon vaknar.

Jag och Per la oss innan tolv igår. Det gör vi (jag, Per somnar ju på soffan annars) inte alltid annars. Men det nya året kommer ju oavsett, och vi hade haft en himla natt innan. Jag vaknade dock till vid tolvslaget av alla smällar. Det är väldigt många som har djur här ute, hundar och hästar allra helst, men ändå så ska det skjutas raketer...! Respekt liksom.

Nu är det 2012. Välkommen!


Kommentarer
Postat av: Angel ☆

Hej!

Var gärna med i min tävling : Veckans blogg där du har chansen att synas i min sidomeny i en vecka och ta del av mina besökare

Direktlänk här:
http://dinn.blogg.se/2012/january/veckans-star-ny.html#comment



Vill du inte ha dessa här kommentarer ber jag om ursäkt

2012-01-06 @ 22:22:35
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback