Signe 4 år!

Signe blev 4 år i torsdags! Vår stora tjej! Hon fick massa presenter under dagen. Började morgonen med att öppna 9 (!) paket ifrån oss. Så blir det när man börjar handla presenter tidigt, då glömmer man liksom bort hur mycket man har handlat och det är lätt att man hittar fina saker efter vägen liksom.
Direkt när hon såg pakethögen sa hon "Tack! Tack så jättemycket!" Innan hon ens hade sett vad det var hon fick :)

Av oss fick hon:
- Längskidor
- Skid-/skoterglasögon
- Trädgård till dockskåpet
- Ett paket med massa kläder (Jag brukar köpa större storlekar på rea och nu hade jag ett gäng i stl 110)
- En röd postlåda från Bruka Design
- Två filmer (Pippi på rymmen och Peter & Petra)
- En teckningsmapp (Nora fick en på hennes namnkalas, jättefin, och smart då man kan spara teckningar och andra saker från barnets varje år till de är 10 tror jag)
- Ett grönt stapelkakfat ifrån Koziol (jag har ett stort rosa och det här är ett lite mindre, sött!)
- En gosedjursråtta

På kvällen kom hennes farmor och farfar, mormor och morfar, kusin Mikaela, gammelmormor och gammelmorfar samt gammelfarmor så Signe tyckte det var roligt att det var så många hos oss samtidigt.

När hon la sig på kvällen sa hon att det var hennes bästa födelsedag :)

Idag har vi haft barnkalas med några tjejer från förskolan som Signe bjöd. Hon var väldigt glad efter kalaset och var supernöjd med sin dag!

Här är två bilder ifrån hennes födelsedag i torsdags!


Mikaela, Signe och Nora!


Jag lägger upp en bild från idag också på de här fina bustjejerna!



Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Nämen är det lilla Mikaela? :) Stellas lilla dagispolare :)

2012-02-19 @ 19:14:17
Postat av: Frida

Ja de går nog på samma dagis! Mikaela är tjejernas kusin :)

Postat av: Anna-Maria

Ahaaa... Jamendu, är hon inte lite lik eran minsta tjej? Fast jag har ju bara sett henne på bild :)Det är tur att hon går där, det är de enda tjejerna :)

2012-02-29 @ 21:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback