Nora kryper!

Åh jag har så mååånga fina bilder på våra vackra barn att visa, men tiden räcker inte till! Jag behöver fler timmar på mitt dygn för att hinna!

Men jag måste berätta att Nora tog sig framåt på egen hand ikväll! Jag har en film på den som jag har laddat upp på facebook, så ni som har mig som vänner där får ju se iaf :) Hon sitter på ena benet och skjuter fart med den andra foten, precis som hennes kära kompis Siri gjorde!

Det finns massa att berätta om Nora! Det händer så mycket nu, helt sanslöst! Hon pratar mer och mer, alltså låter och jollrar. Hon använder framförallt mycket läten som börjar på bokstaven B. Hon gillar att titta i böcker med djur om man gör djurläten. Sen låter hon väldigt mycket när hon hittar någon av Signes leksaksdjur. Som att hon också försöker härma :)

Hon blir 9 månader på tisdag så då ska jag se till att göra det sedvanliga "månadsinlägget" med lite mer information. De här inläggen är ju förmodligen roligast för mig själv iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback