Juli i bilder

Jag har under den senare delen av sommaren inte hunnit redigera så mycket av mina egna bilder. Men ikväll så gick jag igenom bilderna ifrån Juli månad! Det som saknas här är Noras namnkalas. Det ska få ett eget inlägg.

Förutom det jag redan bloggat om i Juli, resan till Vimmerby tex, så gjorde vi bland annat det här!


- Signe har cyklat en del.

- Jag har fotat mycket närbilder med mitt nya grymma objektiv!

- Det har blåsts mycket såpbubblor. Roligast är såklart att ha sönder dem!

- Nora har upptäckt tjusningen med att tvätta...

- Tjejerna har haft mycket badmys tillsammans!

- Vi har firat Siris 1-års dag!

- Signe var på golfbanan när det anordnades en dag med golfkul för barnen. Roligast var att åka golfbil och att stå och blåsa luft...

- Vi har varit ute och letat kryp.

- Signe har busat och tokat sig! Massvis!

Nästa uppdrag att ta tag i är Augustibilder! Jiiihoo! Det är roligt att redigera bilder på mina sötnötar!

Enjoy..



Kommentarer
Postat av: gabbi

Åh tack så mkt :) Vi hade en fantastisk bröllopshelg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback