Bravo Nora!

Nora har börjat klappa händerna åt sig själv när hon tycker att hon är duktig! Hon gjorde det flera gånger ikväll och det är så gulligt! :)

Annars har hon blivit förkyld och har det jobbigt. Hon snorar massvis, det formligen rinner saliv ur munnen på henne och så tycker vi att det ser ut som att hon har små blåsor på sin lilla tunga. Jag hoppas verkligen att hon ute fått höstblåsor... Det hade jag för några år sedan och fy tusan vad fruktansvärt det var!

Hon spottar ut nappen när man försöker ge henne den när hon bökar runt i sängen, nu när hon sover. När hon var ledsen tidigare ikväll spottade hon också ut den, det gör hon aldrig annars. Så nåt tok i munnen eller halsen är det nog.

Signe sover passande nog borta inatt för natten som var vaknade Nora till många gånger. Hon somnade bara om igen om jag strök henne på magen och viskade saker i hennes öra. "Titta lampan" sa jag många gånger inatt :) Då slöt hon märkligt nog ögonen! Lillfisan.

Kanske jag ska lägga mig och få lite sömn också då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback