Nora gläds åt hösten - 20/10

Det är sånt här som jag inte hinner uppdatera bloggen med nu för tiden. Vackra, vackra Nora!

Den här bilden är ifrån den 20/10, jag och Nora cyklade iväg på en fotosession. Jag hade fotat så många andra barn under några veckor att jag inte hunnit med mina. Jag fick cravings efter att fota mina egna gopruppar!

Jag ska försöka "komma ikapp" med bloggen. Så småningom. För att jag vill det. För min egen skull. Och alla bilder som jag lägger in som egentligen borde ha publicerats i en annan månad kommer att få med sitt datum i Rubrikfältet. Bara för att jag lättare ska kunna gå tillbaka utan att bli helt förvirrad över sommarbilder som dyker upp i november. Just so you know.

Njut nu av den här fina skruttan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback