1/11 - Baby Yoda!

Nu ni! Nu kommer jag att börja försöka lägga in lite bilder här på bloggen! Fast det vankas ju ett-årskalas och julafton snart, så vem vet hur mycket jag hinner med :) Inläggen kommer att börja med det datum varifrån bilderna är tagna. Mest för min egen skull såklart. Jag vill lätt kunna gå tillbaka utan att bli allt för förvirrad när jag hittar badbilder eller gula höstlöv i december månad!

Men här får ni i alla fall se världens sötaste lilla bebisYoda! Nora är urgullig i Signes gamla morgonrock! Signe har på sig en morgonrock efter morbror Johan! Våra fina nybadade tjejer!


Kommentarer
Postat av: cissi

Så söta=)

Postat av: Sara

Sötnosar! Ser fram emot att få se fler bilder :)

2011-11-17 @ 09:36:24
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



I nätbutiken missalicia.se hittar du accessoarer för dig och ditt hem. Perfekt för julklappsshoppingen!



Vänliga hälsningar,

Miss Alicia



PS. På söndag börjar en adventskalender med fina priser på vår Facebooksida! Gilla sidan för att kunna delta: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702

2011-11-24 @ 22:17:37
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback