Tröttsamt

Jag är fortfarande sjuk och det är drygt! Var iväg till Hälsocentralen idag och det var inget som gick att behandla med penicillin. Dryg influensa alltså bara, och läkaren sa att de ibland håller i sig 7-10 dagar. Men så skoj! Jag har fortfarande feber alltså. Jag kallsvettas, fryser, har ont i musklerna och ont i huden. Det har tom börjat ömma när Nora ammar, för att huden har blivit så känslig!

Idag är det fem plusgrader ute och Nora sover bara i en kofta och tjocksockor i åkpåsen. Igår var hon såhär stickad och fin :) Sötaste knapparna på hennes kofta, tycker ni inte? Det är hennes farmor som har stickat!



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken duktig farmor, jätte fin!



Vi är också krassliga både jag och Johan. Va konstigt det där med öm hud. Har hört flera som har fått det nu när de blivit förkylda och fått feber, det har jag aldrig haft tidigare när jag blivit sjuk. Kry på dej!

Postat av: jessika

nä precis inte kommer hon ihåg att det kliar inte och sen tar hon det väldigt bra också, är tålig som bara den både då det gäller just kliandet och andra saker. men man längtar lite tills hon blir äldre och hoppas det försvinner lite, så fort man tar av henne kläderna sätter hon ner näven mellan benen och börjar tokgräva och det är just där blöjan sitter som det är värst :(

2011-03-08 @ 04:14:47
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback