Snorig lillfis

Nora har blivit förkyld och är jättesnorig. Det gör att hon sover dåligt både på nätter och dagar. Plus att jag tror att hon går igenom en jobbig utvecklingsperiod nu, och det spelar förmodligen också in på den dåliga sömnen. När det är dags att äta mat och gröt har det bökat rejält de sista dagarna och Nora verkligen gråter. Helst skulle hon nog bara amma just nu... Känns också som ett tecken på utvecklingsperioden. Jag hoppas då att det inte är nåt annat. Vår glada lilla skit är inte fullt lika glad dagarna igenom alltså.

Uppdateringen går verkligen stötvis här på bloggen. Jag går och filurar på en sak som tar upp större delen av min tankeverksamhet, både på dagar, kvällar och när det är läggdags. Så jag gör massa research, jämför, planerar och tänker hur det kanske skulle kunna bli. Det gör att jag inte får så mycket tid över till annat. Har inte läst bloggar på en eveighet och nu vågar jag inte logga in och se hur många olästa inlägg jag har :)

I helgen drar Per på seriespel med golflaget så vi blir ensamma. Eller Signe ska leka med farmor och farfar och sova över där också vad det verkar. Vi hoppas det går bra. Sist hon sov borta, hos mormor och morfar, hade hon precis slutat med nappen och det slutade inge vidare... Var inte en så bra tajming och jag kände redan innan att det nog var för tidigt att sova borta då hon hade haft några rejält struliga nätter hemma också. Men nu ska det nog gå bättre!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan klara allt du tar dig för, det är bara att köra, testa. Vad är det värsta som kan hända brukar jag tänka. Utvärdera det och kör sen! ;)



Trevlig helg! Kram

Postat av: Sara

Vet inte vad det är du tänker på men om det är det jag tror det är så tycker jag du ska köra på! Det är inte en dag för tidigt och det skulle passa dej perfekt tror jag! Du är så duktig!

2011-06-17 @ 16:20:49
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack gulliga ni för era kommentarer! :)

2011-06-17 @ 20:33:57
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Mira

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 01:18:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback