Maskletaren

I söndags höll vi på och fixade i en ny rabatt som vi har grävt upp. Signe hjälpte till. Att leta mask! Hon skulle absolut ta upp dem i handen och det räckte in med en. Till slut hade hon 8 härliga maskar som slingrade omkring i handen. Jag har svårt när det blir många av ett sorts djur och i synnerhet när det handlar om kräldjur. Något jag verkligen inte kan titta på är djurprogram som visar nyfödda ormar... De brukar vara ohyggligt många och det får det att kräla i hela kroppen på mig. Jag vill ju inte gärna att Signe ska behöva känna samma sak så jag fick helt sonika finna mig i att hon ville ha krälande maskar i handen...


Kommentarer
Postat av: cissi

Hua:-) vilken tuff brud som vågar ha så där många krälande maskar i handen=)

Postat av: Anonym

Verkligen tuff brud! :) Neo är livrädd för maskar :) hi hI!

2011-06-24 @ 10:55:17
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback