Blomster

Signe tycker verkligen om att plocka blommor. När hon plockar till oss i familjen är det noga att de är i storleksordning. Dvs att Pers blomma är störst, min mellan, hennes ska också vara mellan men gärna mindre än mig och så Noras som ska vara minst.

I torsdagskväll jobbade Per över, så efter middagen tog jag och tjejerna en kvällspromenad ner på åkern. Signe älskar skogspromenader så vi gick genom skogen och på åkern plockade vi blommor. Vi skulle plocka alla olika sorter vi hittade och när vi kom hem la vi dem som var lika mitt emot varandra. Många sorter blev det och jag skulle nog ha haft en växtbok... Nora satt i babybjörnen och verkade också gilla skogspromenad och blomjakt :) Myspys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback