Smycken

Jag har länge velat ha ett namnsmycke, men ville vänta tills jag hittade det som kändes rätt både till utseende och pris och sedan jag blev gravid ville jag vänta tills vi fått vår bebis. Nu har jag äntligen fått beställa ett och det kom i veckan! Något som var lite tokigt var att amuletten hamnade snett när kedjan satt som den skulle, så jag gjorde en egen lösning för att få amuletten rättvänd. Den vill man ju ha liggandes, inte på "högkant".
Jag valde att ta både amuletten och brickorna i äkta silver och fick betala 600:- för halsbandet. Jättebra pris om man kikar på vad andra sidor tar. De finns även i silverplätering men jag vill kunna använda det här halsbandet under många år och då kändes det bättre att ta i äkta silver för att inte riskera att det skulle bli fult. Det och många andra fina varianter finns att beställa på
Änglasmycken!

Änglarna som är överst på bilden fick jag av Gunilla Lindberg när hon och Pillan var här en snabbis före jul. Hon har gjort dem själv och jag och flickorna fick en varsin! Jag tycker att de är helt underbara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback