Signe fyller snart 3 år!

Vi har knappt hunnit leka med alla julklappar och snart fyller Signe 3 år! Om man funderar vad man ska köpa så kommer lite tips här.

Sen kan jag lägga till att hon älskar allt som har med Emil i Lönneberga och Pippi Långstrump att göra.
Jag vet att det på Junibacken i Stockholm säljs en riktig "bysse" i trä som är Emils. Den skulle hon förmodligen bli oerhört glad över, istället för den pinne hon använder idag :)

Tuschpennor la jag inte upp någon bild på. Sedan tror jag hon skulle bli glad över en mikrofon att kunna sjunga i och spela in för att sedan lyssna. Om det nu kan tänkas finnas någon sådan mackaper. Hon tycker mycket om att sjunga! 




Kommentarer
Postat av: cissi

Vad stora våra tjejer blir! Tiden går verkligen super snabbt!

Postat av: Sara

Är det böckerna som är på bild som önskas eller är det några speciella titlar? :)

2011-01-19 @ 09:05:03
URL: http://strawberrydaquiri.blogg
Postat av: Frida

Sara - Hon har ingen av de böckerna jag har lagt upp iaf :) Men hon tycker om alla olika böcker som ni har köpt tidigare, och det är ju inte några ;) Så det spelar ingen större roll vilken bok det kan tänkas vara :) Men Mamma Mu tycker hon är rolig och den Skimrande barnkammarboken har hon inte, och vi får ofta sitta och sjunga i de sångböcker hon har :)

2011-01-19 @ 21:24:29
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback