Imorgon blir Nora 1 år!

Imorgon, kl 16.06 var det ett helt år sedan Nora föddes. Det har gått så otroligt fort!

Ikväll har jag fixat tårtor. Signe och Nora får en egen liten tårta, med hemmagjord tårtbotten. Vi andra får nöja oss med köpbottnar... Behöver jag säga att deras botten smakade otroligt gott? Men bara det bästa är bra nog åt barnen. Oss är det inte så noga med.

Man kan ju undra vem det är som fyller år imorgon. Här är en bild på "morgonpaketen". De rödvitrandiga är Signes... Men hon får inga fler senare på dagen. Nora får två till när Per har kommit hem från jobbet.
I de stora paketen är det namntavlor ifrån Isaform. Superfina som jag tittat på länge åt Signe! Det står deras namn, födelsedag samt vikt. Motiven blev två likadana. Jag vågade inte chansa. Signe är inne i en period där det är väldigt roligt att vara lika som lillasyster. Med kläder tex. Och att då köpa en tavla för 400:- som hon kanske skulle rata för att Noras var finare, nej, det vågade jag inte chansa på.
Vi "drar" av den ifrån hennes födelsedagspresenter i februari :) Om det inte är glömt vid det laget... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback