Buzza Locobase® REPAIR

Jag har under en månad testat Locobase® REPAIR salva.

Locobase® REPAIR kan användas på torr hud, känslig hud, hudpartier med exvis eksem och med fördel på torra barnkinder (som det gärna blir såhär vintertid). Man kan även använda salvan i förebyggande syfte och smörja in barnens kinder 10 minuter innan de ska ut i kylan för att skydda huden. 

Jag har ett känsligt parti på min hals, jag blir lätt torr och kan få eksem. Så jag testade Locobase® REPAIR och det blev tyvärr sämre. Eksemet blossade upp en aning. Samma sak på ögonlocken, där jag också är känslig. Jag fick använda kortisonsalva för att få ner det. Sedan har jag inte vågat testa salvan just på de ställena.

Men jag har använt den på Noras kinder, haka och på hennes händer då hon ofta stoppar de i munnen och gnager, vilket resulterar i torra partier på översidan av handen. Den har funkat jättebra på henne! Jag har också använt den på mina knogar då jag har torra händer och kan ha sprickbildningar, och där har den också gett jättebra resultat! Så det kanske just var för att min hud kan vara känslig och att jag använde den där huden är rätt tunn.

Så förutom den första gången tycker jag att salvan har fungerat väldigt bra och vi använder den dagligen!

Vill du också bli en buzzador? Du får möjlighet att testa produkter och tjänster i utbyte mot att du sprider information om varan vidare. Gå med du också! Klicka
här!

Kommentarer
Postat av: jessika

ja hin säger ju typ alla namn åså bra, men du vet hur det är när man ska sätta sej ner och skriva sånt där. man glömmer och kan inte ta med exakt alla ord :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback