Solo på kvällskvisten

Per tränar innebandy, Signe sover och jag har filbröd i ugnen som doftar ljuvligt! Nybakt bröd med smör och ost är nog bland det godaste jag vet! En stor favorit är just filbröd och glödhoppor! Men jag har inte lyckats hitta mig en liten kavel med sånna där mönster i. Så nu väntar jag ivrigt på att brödet skall bli klart så jag får äta några bitar till en kopp te!

Samtidigt som jag väntar på brödet städar jag och gör om lite i våra kökslådor. Signe "påbörjade" det arbetet när vi gjorde i ordning smeten, så jag fick ett ryck att göra fint nu när allt skulle ner igen. Det har verkligen vart en riktig röra sedan hon började intressera sig för att leka i kökslådorna... alldeles för länge med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är jätteskönt, det är på nått sätt som att han förstår att nu måste ja va snäll mot mamma när hon är sjläv, han är väldigt hjälpsam också när vi är ensam.

MEN åker vi nånstans typ öppna förskolan med massa nytt folk osv. Då blire liv i luckan iaf. :)

Men ibland på helgerna kan ja känna "Vad lungt o skönt det är här på veckorna" :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback