Magen vecka 32 (31+2)



Jag ser att denna bilden är i annan vinkel än den förra så det är svårt att se skillnader. Jag har iaf svårt att börja mig ner, magen kläms ihop mellan benen och tuttarna och jag måste liksom hålla andan medan jag plockar upp nåt.

Idag tog Per ner lådan med Signes kläder stl 50-68. Men så mysigt! Jag har sorterat upp dem och gett några grejer till Signe och hennes dockor. Nästa grej att pricka av är att tvätta dem. Signe har några jättefina sommarplagg som hon knappt använde något hennes första sommar då det var rätt mycket dåligt väder. Även om vi får en tjej kommer hon nog inte hinna ha dem och det känns trist! Men vi kan väl hoppas på en liten skit som inte har samma växtkurva som Signe :) Hon växte som ett hus i början! Gick upp och förbi sin födelsevikt på bara några dagar. Men det är såklart jättebra, att få en bebis som äter mycket och går upp bra. Några saker i stl 50 hann hon bara ha en i en vecka eller två sedan var det 56 som gällde.

På kläderna så står det ju exmeplvis "stl 62 2-4 mån". Jag minns att Signe alltid bytte till en ny klädstorlek i början av åldersangivelsen. 62 när hon var två månader, 68 när hon var fyra osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback