Magen vecka 31 (30+2)



Jag mår fortsatt bra! Även om jag fortfarande lider av halsbränna så fort jag böjer mig ner och magen liksom kläms ihop. Jag tror också att jag ikväll har kännt av foglossingar. Jag läste att man kunde få ont i ländryggen av foglossning och det var nog det mesta jag kände av det i graviditeten med Signe. Ikväll har jag kännt hur det strålar längs höger ljumske ungefär... Kanske det kan vara en början till foglossning? Hoppas verkligen inte att jag behöver få stora besvär.

Som ni ser har magen verkligen tagit fart nu! Jag väger mer än Per nu också. Det kanske inte säger så mycket eftersom han inte är en så tung kille, men vågen stannar på strax över 70 kg nu. Förra graviditeten höll jag mig på mittenkurvan för magen, och nu ligger jag strax ovanför samt att jag har gått upp lite mer än förra gången.

Jag längtar efter vår bebis!

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundin

Hej Frida!D är så kul att få följa din graviditet å se hur magen växer:)Nu är d inte långt kvar..förstår att ni väntar m spänning på den lille i magen.ha d bra.kram..ps..tror att d är en liten kille där inne:)

2010-09-20 @ 10:07:40
Postat av: cissi

Å magen växer för fullt ser jag=) Mysigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback