Besök på Bollebanan

Vi var upp på Bolle idag. Per och Pappa spelade golf, Izzi letade golfbollar, Signe sprang efter Izzi och jag fotade.

Det var väldigt skönt ute och Signe var duktig och gick långt. Hon blev dock trött i de små benen på slutet, men gnällde inget om att vilja bli buren vilket hon annars kan få för sig att göra. Izzi letade efter bollar och Signe tyckte det var skoj att springa efter henne.

I övrigt har vi haft en väldigt lugn helg, vilket var behövligt då jag har kännt mig trött! Men kanske det var på grund av att vi inte har gjort så mycket som tröttheten smög sig på. Eller så kanske jag måste inse att jag inte kommer att orka lika mycket under den här graviditeten som den förra, då jag inte hade en liten tjej att tänka på och alltid sätta i första hand.

Igår var vi på stan, vilket var mysigt! Vi kom ner precis till 10 och det var lite folk på stan. Skönt! Per fick sig ett par nya jeans och en skjorta ifrån JC och Signe fick ett underställ som var prissänkt ifrån 300 till 200:-
Det var tågets dag och vi åkte Snoddas tåget, vilket uppskattades väldigt av Signe, och sedan gick vi in på X-tåget och Signe fick testa sitta i förarstolen innan hon fick fiska fiskedamm. En väldigt trevlig förmiddag med andra ord!

Idag somnade hon i bilen påväg hem från Bolle och eftersom klockan inte var så himla sent tänkte vi att hon kunde få sova en lite längre stund än de 15 minuter som vi brukar väcka henne efter när hon somnar annars. Det kändes som att det inte borde påverka läggningen så väldigt mycket eftersom det var vid 13-tiden. Jo visst. Hon sov i kanske drygt 45 minuter på soffan innan hon vaknade själv. Ikväll somnade hon inte förän framåt kvart i nio och vi var till slut tvugna att sitta bredvid henne då hon själv sa att hon inte kunde somna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback