1195 + 699 = 947 kr på Ellos!

Ellos rabatter är grymma!  Jag köpte ju mina tretornsstövlar tidigare i höst som jag är otroligt nöjd med! Riktigt sköna och varma gummistövlar, till 50% rabatt!
Igår var jag in och beställde skor till Signe med 50% rabatt, samt till Per med 50%! Två beställningar med andra ord, och två fraktkostnader. Men jisses vad med pengar vi sparade!

Jag såg att
Emmy hade beställt skorna till sin son och man och jag har letat vinterskor till Signe som hon kan ha när vi åker på stan, går på affärn eller när det inte är så kallt så att hon behöver de lite mer klumpiga kängorna. Och Per har letat gore-tex skor som inte heller är så klumpiga. Så dessa blev perfekta! Nu får vi bara hoppas att de är sköna också. Så far och dotter kommer att ha matchande skor :)

Emmy tipsade även om sidan: Rabatterat, där man kan se aktuella erbjudanen som man kan ta del av på olika internetshoppar. Jag hade en personlig kod på 50% sen använde jag en kod som jag hittade där. Ellos har verkligen fått ett bra utbud de senaste åren så jag rekommenderar verkligen att ta en titt där. Allra helst på deras brands, alltså märkesvaror. Det är inte alla som man får utnyttja rabatten på, men på Tretorn går det alldeles utmärkt :) Dessa två skor är också från Tretorn.
Jag funderar på att köpa ett par vinterfodrade gummistövlar (Tretorn såklart) till Signe också med 40% rabatt samt fri frakt, som jag har. Älska Ellos givmilda rabatter!


Vattentät streetkänga med goretexmembran som gör att den andas. Plös med snölås. Ovandel av kraftig nylon. Foder av akrylpile. Uttagbar formpressad mjukt stoppad innersula av textil. Kraftigt räfflad yttersula av gummi .




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja Ellos är bäst :) Fina skor! Måste kolla in dom ja med!!!!!

Postat av: jessika

ne, han är lite för sävlig. eller hans tempo är mer jämnlugnt medan jag tex jobbar som satan sen rastar en liten stund för att se jobba som satan igen. han har inte så brottom, så jag tror det va därför han inte fick fortsätta. för han hade inte lärt sej systemen än, alltså då har de ändå vart där typ 8 veckor :s meen jaja.

hon skulle bara våga bli mammig ;p

2010-09-17 @ 13:50:41
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ha ha ja vi får hoppas d blir såhär för dig också då :) Eller så får vi byta sen :)

2010-09-18 @ 21:49:25
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja jätte sjuk, känns väldigt tungt. Kommer ha kvar den här bloggen också men kanske inte skriva så mycket, fast o andra sidan har jag ju inte varit på speciellt aktiv på senaste tiden.

2010-09-19 @ 10:07:14
URL: http://strawberrydaquiri.blogg
Postat av: Lina

Tack för tipset, måste utnyttjas!! =)

2010-09-23 @ 22:12:17
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback