Siris dop

Idag har jag och Signe vart på dop i kyrkan. Signe älskar ju kyrkor och kommenterar så fort hon får syn på en. Vi åkte in och kikade i den här kyrkan tidigare i höst och det pratar hon ofta om. Hon har alltså sett fram emot det här dopet ett tag :)

Efter kyrkan for vi till Siris farmor och farfar där det bjöds på soppa och sedan fika. Mysigt! Det var två, tre väldigt populära frågor som ställdes till mig.

1. - Nu kan det inte vara långt kvar! När är det dags?
2. - Vet ni vad det är för något?
3. - Vilket datum är det beräknat till?

Det är väl ungefär de frågorna jag kommer att få besvara fram tills det är dags :)


Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Oj, så många fina flickor !

2010-10-31 @ 21:16:47
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder, Signe ser så stor ut!! Storasyster som hon blir snart =) Och vilka meningar hon får till, gu va hon måste tänka på mycket den tjejen, alltid lika kul att läsa om hur hon uttrycker sig! Häftigt när du skriver om mammigheten och det andra, Tuva är ofta i samma fas som Signe och är extra allt vad gäller läggning, mammighet och maten. Nu är hon dock rätt så nöjd med det mesta, även om hon gärna vill ha mamma hos sig för det mesta! =)



Trevlig sista vecka på jobbet!

Kram

Postat av: Lina

Mycket "mesta" på mig där, sorry! :)

2010-10-31 @ 21:42:27
URL: http://lhoof.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback