Mys framför brasan

Jag skulle vilja blogga mera och visa er bilder ifrån vår helg, men det får bli en annan dag för jag är otroligt trött idag och ska bara hänga tvätt sen ska jag sova. Signe var snorig i natt och vaknade nån gång efter 2 för att få nezeril. Hon hade sedan svårt att somna om ett tag vilket gör att jag också har svårt att somna om.

Hon var väldigt trött när jag väckte henne imorse för att åka till förskolan. Hon somnade även i bilen när Per hade hämtat henne. Lillfisen.

Men jag tänkte visa er en bild från i lördags förmiddag då hon ville springa runt naken i flera timmar :)
Hon kröp upp på vår mysiga puff (fotpall) och låg nakenfis under filten framför brasan där det var varmt och mysigt.



Vår älskade lilla vän!

Kommentarer
Postat av: Sara & Johan

Jätte söt bild, vi längtar efter dej Signe!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback