Småless

Signe 23/11, flicka.
Jenny 23/11, pojke.
Anna-Maria 24/11, flicka.
Elin G 25/11, flicka
Elin S 25/11
Per 27/11, flicka
Jag 27/11, flicka
Pappa (morfar) 28/11, pojke.
Erika 29/11, pojke.
Malin N 30/11, flicka.
Helen 1/12, pojke.
Jonas E 1/12, pojke. (Måste ju skriva in dig nu med tanke på att det börjar närma sig och det verkar som att du kan ha en chans att få rätt =/ Fast nu är ju 1/12 ett rätt bra datum om man jämför. Är ju bara två dagar bort!)

Suck. Suck. Suck.

Jag har hela tiden sagt att jag inte trodde att jag skulle börja känna mig desperat förrän helgen var över. Och ja, det är nu jag börjar bli lite smått frustrerad över att det inte händer något. Jag är inte rastlös, absolut inte. Jag menar, nu är det ju en vecka sedan jag dammsög hela jävla huset så nu måste det ju dammsugas igen!

Har inte bebisen bestämt sig för att titta ut imorgon skulle jag kanske passa på att handla också, annars kommer vi väl hem från BB till ett helt tomt hus. Men det känns så trist att vara "redo" ena dagen för att sedan behöva vänta en vecka till och så står man på noll igen... Och finns det nåt tristare än att skriva matlista? Ja, det är klart vi kan räkna upp hundra saker som är tråkigare, men det är inge roligt när man inte har någon inspiration iaf.

Imorgon har jag ett besök hos barnmorskan också. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle behöva gå på det här besöket. Men det verkar ju inte bättre.

Ja, ni hör ju, jag börjar låta lite småless :)


Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Men herregud, du ska ju ha snart! Vart har tiden tagit vägen?! :O

Helen berättade att du gick på övertid..

Jag tror lilltösen kommer idag, senast imorgon iaf! :) Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback