När kommer lillfisen?

De flesta gravida som bloggar brukar be läsarna gissa när, vad och hur mycket som kommer att komma ut från magen. Jag har inte gjort det :)

Men jag tänkte berätta vad vi här hemma tror. Sen får ni såklart hänga på om ni vill och skriva en kommentar om vad ni tror det är för filur som kommer till oss. Signe frågar varje dag när bebisen kommer och så säger hon: "Hallååååå, kom ut nuuuuu!". Hon frågade mig när jag tror att den kommer, så vi gjorde ett schema med dagar ett tag framåt. Jag visade vilken dag som det är "tänkt" att bebisen ska komma och så fick hon kryssa när hon tror att den kommer. Sedan kryssade jag på en dag och när pappan kom hem fick han också kryssa.

Såhär tror vi :)

Signe - Tisdag 23/11, -1 dag, flicka.

Lill-Signe - Fredag 26/11, +2, "flicka, precis som hon"

Frida - Lördag 27/11, +3, flicka.

Per - lördag 27/11, +3, flicka.



Alla tror på tjej alltså! På Pers jobb har de tippat när det blir, så jag och Per hade valt samma dag :) Lite gulligt att de har gjort det, bara killar som jobbar där! Verkstadssnubbar :)

Det kan ju inte infalla på sååå många dagar känns det som så kanske är det någon som lyckas tippa rätt iaf. Att gissa vikt och längd hoppar vi. När Signe föddes gissade min mamma rätt exakt på grammet! 3670. Inte illa!

Kommentarer
Postat av: Elin S

Torsdag bli're:)

2010-11-20 @ 23:49:41
Postat av: helen

1 dec tror jag, varit helt inne på att ni ska få en flicka tidigare men jag måste säga pojk nu, vet inte varför, en känsla :) Stort Lycka till :)

Postat av: Jenny Lundin

Jag tror d blir en pojke som kommer på tisdag23/11kram å lycka till m allt:)

2010-11-21 @ 08:20:06
Postat av: Anonym

Tisdag natt, en liten flicka! :)

2010-11-21 @ 11:21:01
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag tror på måndag den 29 nov och att det blir en pojke! :)

2010-11-21 @ 13:19:41
URL: http://golinannaerika.blogg.se/
Postat av: Sara Kesäläinen

Jag tror på en kille, som jag sagt för länge sedan! :) Dag har jag ingen känsla för alls... Nu har jag säkert fel på kön också bara för det :P

2010-11-21 @ 14:06:22
URL: http://chrissangel.blogg.se/
Postat av: EliN

HON kommer den 25e tror jag.

2010-11-22 @ 12:41:16
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback