Ny säng till Signe

Idag har Signe fått en stor säng! Vi har bytt ut spjälsängen mot en juniorsäng på 70x160. Hon har ju kunnat klivit i och ur spjälisen själv under en längre tid, eftersom vi tog bort en långsidan, men den började kännas lite trång.
Den här känns gigantisk! Allra helst då hon kurade ihop sig längst upp emot huvudändan innan hon somnade. Det tog en stund att komma till ro, men hon hade inga invändingar alls iaf, tyckte bara att det var roligt med den stora sängen.

Det har vart riktigt uselt väder idag så vi åkte helt enkelt till Ikea och shoppade loss på sänggrejer för 2700 spänn. Blev lite annat också, men mest saker till Signes säng och annat till henne. Sängen är inte lätt att köpa måste jag säga. Vi köpte en Gulliver Juniorsäng, den finns inte med på hemsidan och den fanns inte uppställd i butiken. Så hade jag inte vetat om att den hade funnits hade jag aldrig kunnat köpa den! Märkligt. Jag såg den på en blogg där bloggägaren hade fotat en liten bild ur ett Ikea Familymagasin. Sängen började säljas i april och tjejen på varuhuset sa att varorna brukar komma upp på hemsidan innan de kommer till butiken. Sängen är jättefin och skulle säkert bli en storsäljare, om de bara ser till att visa för folk att den faktiskt går att köpa!

Jag hann dessvärre inte fota den innan vi la Signe ikväll, men jag ska försöka få till det imorgon. Kanske. Jag vågar inte lova något som har med bloggen att göra längre. Men det ska bli bättre, förhoppningsvis.

Igår var det finväder och vi var ute och donade mest hela dagen.

Jag tänkte lägga ut massa bilder i och med att jag inte har uppdaterar så frekvent på slutet, men nånting gör att överföringen från kameran inte fungerar och jag håller på att få en psykbryt. Nu har jag hållt på i en timme och jag har hunnit bli ohyggligt trött, så nu tappade jag all lust gällande skrivandet också. Typiskt. Jag får försöka en annan dag helt enkelt. Nu tänker jag lägga mig innan jag hinner bli ännu mer irriterad.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback