Imorgon är det min dag

Imorgon är det min dag, för jag fyller nämligen år! Jag har önskat mig en sak i år. Ett halsband. Jag har hittat ett som jag tycker är jättefint, på nätet. Men det är inte i äkta silver, utan i silverplätering. Jag skulle gärna vilja ha ett i äkta silver när jag ändå skall få det i present. Så att jag vet att det alltid kommer att hålla sig fint. Det här är iaf superbilligt, 279:- och jag skulle kunna tänka mig att lägga ut några hundralappar till. Som sagt, det är ju ändå min present. Jag och Per har ju gemensamt lönekonto, så tro inte att jag är ute efter att länsa honom :)

Mamma och pappa var här ikväll och fikade. Jag fick en jättefin, vit pelargon med några hängväxter runtom i en stor, fin korg plus en hel del pengar. Perfekt, för vi ska åka till Stockholm över helgen och bo på hotell och mysa ute på Djurgården på Junibacken, Skansen och eventuellt Grönan. Kommer att bli jättemysigt!

Såhär ser det ut. Det här fina halsbandet kommer ifrån
LenaK.




Kommentarer
Postat av: Lina

Stort grattis i förskott, jag lär ju inte komma ihåg det imorrn! :) Hoppas du får en kanondag och helg i stan! Kram

Postat av: jessika

på en affär mittemot ingången till krokanen finns exakt lika smycken att köpa. kostar en viss peng/bokstav och man kan välja mellan massa olika smycken att gravera/baknaa in bokstäverna i. gav ett till anton i julklapp.

2010-05-27 @ 19:50:35
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: jessika

ska du inte ha ngt kalas ?

2010-05-29 @ 09:35:28
URL: http://blondinii.blogg.se/
Postat av: jessika

haha nu när jag läser vad jag skrev "ska du inte ha ngt kalas" så låter det som om jag tycker det är konstigt ifall inte men va inte så jag menade :)

anton har inte sagt ngt men isf hör han väl av sej.

2010-05-31 @ 05:09:08
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback