Himlen är oskyldigt blå

Vi lever i något som kallas livet. Under den här resan får man vara med om de mest vackraste saker, som att se sitt barn födas, och de mest orättvisa, som att se någon tyna bort alldeles för tidigt.

Idag slocknade fina L´s låga och mina tårar faller för dig och din familj. Det finns få som var så livsglad som du och att ditt liv skulle bli så kort kan ingen kalla något annat än grymt och orättvist.

Sedan jag blev mamma har jag förstått att ens barn bär man med sig hela livet, oavsett hur gamla de blir. Jag kommer alltid att vara Signes mamma. Att planera sitt barns begravning är helt enkelt så fel. Så orättvist. Så fruktansvärt. Så grymt.

Kramar till dig, vackra du.


Kommentarer
Postat av: Linda F

Fint skrivit <3

2010-06-01 @ 16:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback