Helt jävla sjuuuukt!

Signe får förlåta mamma för rubriken, den dagen hon ska läsa om sin uppväxt här på bloggen. Men Bollnäs har gått till SM-final i Bandy och det är så sjukt stort så ni anar inte! Iaf inte ni som inte kommer härifrån. Bollnäs har inte varit i SM-final sedan 1956. Nittonhundrafemtiosex!!! Det är en hel livstid!

Jag har varit en väldigt stöttande supporter den här säsongen och besök... noll matcher. Men det gäller att invänta de speciella tillfällena! På söndag åker vi till Uppsala och går på bandyfinal på Studenternas! Bollnäs kan vinna SM-guld och det känns ju helt otroligt!

Ramsan Schlagerbönorna sjöng i helgen är en bandyramsa som vi bytt ut ett ord på.

Heeeeeej heja Bollnäs, oh ah, tjalalala lalalalala heja Bollnäs GIF!



Jag slänger in en gammal bandybild jag fotade 2003, åt Ljusnan. Samma målvakt ska stå i målburen i söndagens final. Länge leve Timo!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det är en stelbent kalkon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback