Morfar och jag

Idag har jag och Signe vart hos mormor och morfar medan Per har spelat golf, hela dagen. Jag inleder min semester imorgon, fem veckor blir jag borta! Och en av de allra skönaste känslorna med det är att man just kan ta sig massa slappdagar, för det kommer fler dagar som man kan spendera med att städa och plocka undan. Hade det vart en arbetsvecka som stundade hade vi behövt vart inne och städat idag, men inte nu! Hela veckan är full med lediga dagar att spendera tillsammans med dammsugaren.

Någon dag ska ni få se bilder från midsommarfirandet i Segersta också. Men det är en hel drös med bilder att gå igenom, så håll er till tåls.

Jag bjuder på två med Signe och morfar så länge.


Kommentarer
Postat av: jessika

vad söt hon är :) har hon solglasögonen hon fick av oss på hennes namnkalas ? :)

Postat av: jessika

ja, de höll länge ändå då annars brukar de ha en tendens att komma bort :) hittade ett par jättesöta gula på hm eller lindex till mikaela, men jag glömde bort att köpa med mej dom :(

2010-06-28 @ 21:24:07
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback