Surfa i soffan!

Vi har fått hem våra bärbara datorer! Två stycken dessutom! En liten och en väldigt stor! Den lilla är på 11" tror jag och den stora är på 17,3"! Så nu kan jag surfa i soffan. Kanske inte så märkvärdigt, då de flesta säkert redan har en bärbar dator, men vi har inte haft någon tidigare så det är ett nytt kapitel för oss :)

Idag har det varit fint väder, soligt med lite moln. Jag har spenderat den mest inomhus genom att städa! Dammsugit, plockat undan och torkat golvet i köket. Jag vet inte när jag torkade golven senast...

Jag har fått en känsla i kroppen om att jag verkligen vill att det ska vara städat och fint, ordning och reda. Måste ha med graviditeten att göra! En dag den här veckan ska vi åka till furuvik, kanske redan imorgon, och då vill jag  åka på IKEA också för att köpa förvaring.

Jag vill göra fint och göra i ordning här hemma, jag har inte haft ork att känna det på länge, så det gäller att passa på när den känslan infinner sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback