Den lilla och den stora



De är underbara!

Per gillar den lilla, vilket är bra för jag gillar den stora :) Och när jag ska sitta med bilder i PS så är det inge kul med liten skärm. Vår gamla dator kommer jag enbart att slå på när jag ska se till att bränna ut de sista bilderna. Efter en datorkrasch som vi hade för några år sedan är jag väldigt noga med att göra backup på mina bilder. Det rekommenderar jag alla att göra! Jag raderar inte en bild ifrån min kamera innan jag har bränt ut de på dvdskivor eller lagt in på USB-minne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag önskar jag hade läst ditt inlägg om backup INNAN våran dator kraschade! Nått virus som inte verkar gå att få nån bot med! Inte många bilder på Stella som är framkallade kan ja säga, tur det finns några att sno från bloggen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback