Back home!

Jag har vart hemma i precis 24 timmar. Resan hem igår gick väldigt bra. Vi var bara tre personer i minibussen så det fanns mycket utrymme för att ligga och sova en sväng. Jag körde den sämsta biten visade det sig, norr om Jönköpong till söder om Stockholm. Det vräkte verkligen ner och bitvis såg vi knappt vägen. Men sen kikade jag på film i den bärbara dvdn som jag hade med mig. Jag förstår att Signe gillar att titta på film när vi åker på längre bilresor, det är ju kanon!

Veckan har varit bra och trevlig, men golfspelet för bedrövligt. Trist. Jag fick gips och kunde inte slå till bollen. Vare sig från tee eller på green. Trist då jag bitvis spelade bra. Men ju längre veckan gick desto sämre spelade jag, kändes det som iaf. Läste i tidningen när jag kom hem att jag tydligen är höggravid. Ha! Har nån någonsin vart höggravid i vecka 22? Jag känner mig inte ett dugg "höggravid" och tror inte att värmen påverkade mig nämnvärt mer än någon annan. Klart att saker och ting förändras i kroppen, men jag tyckte att det fungerade bra. Iaf den biten. Fast det är klart 7 rundor på 5 dagar är lite i överkant. 126 golfhål. Ungefär 31,5 timme ute på Barsebäcks golfbanor under veckan. Gud!

Morgonen var ljuvlig! Det var härligt att få sova så länge som till 8 då Signe vaknade och kom inspringandes. Vi kramades länge och jag fick många pussar :)

Idag har vi bara umgåtts på hemmaplan. Signe har spenderat en del dagar med mormor och morfar och haft det jättehärligt! Hon har bland annat fått åka båt i stugan, fiskat, cyklat och åkt till lekparken med morbror Johan och Sara.

Jag har två veckor kvar av semestern. Härligt! Men jag önskade att de var fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback