Massa snack

Signe babblar på om det mesta.


Kommentarer
Postat av: Hanna Lind

Söt!

2010-01-29 @ 23:35:53
Postat av: Sara Kilström

Hihi...söta tösen!

2010-01-30 @ 09:05:07
Postat av: Johanna

Hitta in av slump, söt liten tjej & vilket tal. Tidigt!

Hur lägger man upp filmklipp?

2010-01-30 @ 14:17:04
Postat av: Cissi

Hihi vad söt! Det är så roligt när dom pratar på allt möjligt nuförtiden. Linn brukar prata om Signe och blir jätte glad när hon ser bilder på henne i din blogg=) På morgon när jag ska på dagis med Linn vill hon inte klä på sig och då brukar jag säga att Singe kanske väntar på dig på dagis så vi måste klä på oss och åka dit och då blir det lite mer fart=) och en dag när jag lämnade henne så sa fröken att Signe hade frågat när Linn skulle komma=)

Det är ju roligt att dom blir kompisar alla barna på dagis

Postat av: Anonym

Gud va duktig hon är! Sötnos! Läser ju skriv-, läs- och språkutveckling nu och senaste idag läste jag att en 2åring beräknas kunna ungefär 50ord. Signe måset ju ligga långt över den gränsen. Känns tryggt att veta att det finns "smartgener" i släkten :)

2010-02-02 @ 19:25:01
URL: http://strawberrydaquiri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback