A B C

Bokstäver är skoj! Den här filmen är ifrån 11/2.


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Gud vad duktig Signe är på bokstäver! :)



Kul!



Ska köpa hem sånna där jag med. Liam är lite "ograbbig" han och gillar mest att rita, leka med pussel och lära sig sånt som vi vuxna göra. Han leker sällan med bilar och sånt som är lite vanligare.. :) haha. Vart hittar man de där bokstäverna nånstans?

Postat av: Kristina

Er dotter är ju helt otrolig hahaha!

2010-03-01 @ 19:59:23
URL: http://kikinas.blogg.se/
Postat av: Lotta och Emma

Frida, otroligt vad duktig hon är!!!



Emma sitter här med mig och säger att hon saknar Signe. :-)



Kram Lotta

2010-03-04 @ 18:37:09
Postat av: Frida

Lotta! Söta, söta Emma :) Signe pratar ofta om er, hur roligt vi hade i Frankrike! Det är viktigt att man nämner alla i familjen, ingen får glömmas bort.



Kram på er!

2010-03-04 @ 20:53:24
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: Fluortanten

Wow va' hon är duktig! Nu har jag bokat Signe på mig så jag träffa denna mysiga tjej.

2010-03-04 @ 21:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback