Signe pratkvarn!

Äntligen kommer här en film igen :)

Den är rätt lång och ni kanske inte tycker att det händer så mycket, men jag vill gärna lägga upp den för den visar så väl hur Signe är just nu. Hon hittar på massa medan hon berättar och så här kan hon stå hur länge som helst! När man kommer med förslag eller försöker fråga om det är på ett visst sätt säger hon nästan alltid: nej! :)

Efter att jag hade slutat filma fortsatte hon i tio minuter till innan hon tröttnade!

Filmen är ifrån 22/7.

Pratkvarn from Frida Forsman on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: kristin

vilken otroligt söt pratkvarn :) häftigt att höra hur bra hon pratar för att som sagt inte ens vara 2,5 år, jag är imponerad! är dålig att lämna spår efter mig men tittar in här ofta. tycker det är roligt att läsa det du skriver och fullkomligt älskar dina bilder, du är grym på att fota! Kram Kristin

Postat av: Anonym

Så kul att få se å höra Signe prata..hon är ju hur duktig som helst:)Nattis pratar oxå mest hela tiden..ibland blir man helt förstummad av hur många ord dom kan..våra "små tjejer".kram på er

2010-08-04 @ 23:05:44
Postat av: EliN

Gud så otroligt gulligt :D

Så härligt å höra deras sätt å prata.

Kommer så väl ihåg när William (Fridas son) skulle berätta för mej hur Björnar lever å hur dom går i ide.

Längtar tills Max ska prata hål i huvudet på mej :) Just nu är det bara få ord som nästan bara en mamma kan förstå :)

2010-08-05 @ 23:44:20
URL: http://elingranath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback