Signe räknar på engelska!

Per och Signe sitter och leker med play-do lera. Per skär ut en fyrkant och Signe börjar räkna för varje streck han gör. One, two, three... Tjejen räknar till fem. På englska! Jag och Per bara gapar. Jag frågar vem som har lärt henne att räkna på engelska. Vet ni vad hon svarar?

-DORA!! med ett stort flin.

Dora Utforskaren tittar Signe på varje morgon innan vi åker till förskolan, de pratar både svenska och engelska och nog förtjänar hon nog ett litet pris den där Dora!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :D

Har du någon gågon gång läst min blogg? Gillar du den? Om du nu gör det kanske du vill följa den? :D



Ps:Jag designar bloggar till er som behöver för ett billigt pris.. ( läs mer på inlägget om design under fliken design )



Kram :)

Postat av: Anonym

Hej! Jag har en tävling i min blogg där du kan vinna ett par galet snygga solglasögon! Kolla gärna in den! Kram www.jossis.se

2010-04-18 @ 19:09:47
Postat av: Nathaliee

Hejsan!

Vad tycker du om min blogg?



Va ärlig nu <3

2010-04-18 @ 19:17:35
URL: http://naatys.blogg.se/
Postat av: Anonym

He he jag antar att jag lever kvar lite i bebisbubblan ännu :) Plus bara en sån sak att slippa skolan nu, för jag har tagit studieuppehåll, känns som himmelriket :) "bara" ha barnen att tänka på :)

2010-04-22 @ 20:57:17
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Anna kusin

Haha, med såna barnprogram är man väl arbetslös snart! ;)

2010-04-25 @ 21:04:22
Postat av: Frida

Haha, jadu Anna, det återstår att se ;)

2010-04-26 @ 20:45:59
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback