Badhusbad

Signe säger och gör så mycket roligt nu för tiden, men jag skriver så sällan om det! Jag ska försöka sätta mig ner och printa ner lite tok. Det är så roligt att kunna gå tillbaka och läsa, för sin egen skull.

Den här helgen är vi ensamma, Per är i fjällen och åker skoter. Jag och Signe har vart på badhuset före lunch och badat, vi käkade på sporthallen innan vi for hem och Signe somnde i bilen som en stock.

Det är trist med det är förbaskade vädret! Lite sol kan man väl få iaf?

Igår när jag skulle lägga Signe somnade jag på golvet nedanför hennes säng. Vid halv tio vaknade jag. Ajdå.

Nu ska jag försöka ta tag och plocka undan lite här hemma, innan hon vaknar. Men det är inte bara Signe som är trött efter klorvattnet...

Kommentarer
Postat av: Johanna Rapp

Kul att du också väntar på att en liten bebis ska kika ut... ;) Kanske har ni en på G också?! ;)

Postat av: Frida

För att det inte ska bli hejvilda spekulationer (Tack Johanna!) väljer jag att besvara din kommentar här. Samtidigt som jag förtydligar ditt uttalande :) Den bebis vi väntar på är alltså min lillebrors... och nej, vi har inte en på G!

2010-04-11 @ 20:55:01
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback